MASIGNCLEAN101

פיטר פלצ'יק ואשתו / N12 פיטר פלצ יק ×–×›×” באליפות אירופה

פיטר פלצ'יק ואשתו / N12 פיטר פלצ יק ×–×›×" ×'אליפות אירופ×". דף הבית / ספורט / זאגרב: כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. אלוף אירופה התחיל את התחרות היישר בסיבוב השני, שם גבר על יריב מאוסטריה. אורי ששון יתמודד בקטגוריית משקל של מעל 100 קג וינסה. חודש לאחר הזכייה המרגשת באבו דאבי ויומיים לאחר מדליית הכסף של ברוך שמאילוב ביום שישי, הישראלי רשם הישג נוסף לקראת השגת הקריטריון לטוקיו 2020 כשהטיל באיפון את סביריד הבלארוסי.

פלצ'יק כמעט חזר לעניינים עם ווזארי משלו, אבל השופט פסל את הניקוד והתוצאה נשארה זהה עד הסיום. מחר יינעלו המשחקים עם המשקל הגבוה ביותר, 100 קג ומעלה, שם אורי ששון ינסה להציל את כבוד המשלחת הישראלית שעדיין לא הצליחה להגיע לפודיום באליפות העולם השנה. בסיבוב השלישי הוא כבר עבר יריב מאיחוד האמירויות וברבע הגבר ניצח את תומאס בריסנו הצ'יליאני עם וואזרי 10 שניות לסיום הזמן. ברבע הגמר הצליח לכפות פלצ'יק שלושה עונשים על יריבו קזבק זנקישייב הרוסי, ובחצי הגמר שוב התמודד. ניצח בגמר בזכות ניקוד זהב(צילום:

קט×'ורי×
קט×'ורי×" וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
אורי ששון יתמודד בקטגוריית משקל של מעל 100 קג וינסה. שאפו ליור איגוד הג'ודו, משה פונטי ולכל מי שעבד מסביב לשעון. פיטר פלצ'יק מעצמה ג'ודוקאן פתח תקווה זכתה במדליית זהב בגרנד סלאם באבו דאבי. הקרב נפתח באופן צמוד, כששני המתמודדים היו פאסיביים למדי, ופריי היה הראשון להיענש. הג'ודאי שלאחרונה התמודד עם פציעה בכתפו נראה חד כמו שהתרגלנו לראות אותו, גילה אגרסיביות וסיים אז איך השתלשל היום הגדול של הג'ודאי? פלצ'יק כמעט חזר לעניינים עם ווזארי משלו, אבל השופט פסל את הניקוד והתוצאה נשארה זהה עד הסיום. פלצ'יק נלחם בחמש קרבות מול ג'ודוקאים מארצות: אלוף אירופה התחיל את התחרות היישר בסיבוב השני, שם גבר על יריב מאוסטריה.

פלצ'יק, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 קג, פתח את התחרות עם ניצחון באיפון על הרוסי קיריל דניסוב, סגן אלוף.

מחר יינעלו המשחקים עם המשקל הגבוה ביותר, 100 קג ומעלה, שם אורי ששון ינסה להציל את כבוד המשלחת הישראלית שעדיין לא הצליחה להגיע לפודיום באליפות העולם השנה. שאפו ליור איגוד הג'ודו, משה פונטי ולכל מי שעבד מסביב לשעון. הג'ודוקא הישראלי פיטר פלצ'יק זכה במדליית זהב בתחרות הגראנד פרי בטביליסי במשקל עד 100 קג. הישראלי, אלוף אירופה, ניצח בחצי הגמר את אוניס סנבלידזה הגיאורגי והעפיל לגמר שייערך הערב. דיברנו עם הג'ודאי הישראלי פיטר פלצ'יק, שזכה במדליית הכסף בגראנד סלאם שנערך בתל אביב. פוסט מרגש שפרסם המועמד לראשות המועצה, מוטי פרנקו, זכה לחשיפה תקשורתית גדולה. מנדנגוס פלצ'ר הוא קוסם נמוך קומה וקצת שמנמן. מדליית כסף הוענקה הערב (מוצש) לג'ודוקא פיטר פלצ'יק בגרנד סלאם תא. פלצ'יק נלחם בחמש קרבות מול ג'ודוקאים מארצות: פיטר פלצ'יק | דני מרון. פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי. חיוך של ילד מנצח הכל. הקרב נפתח באופן צמוד, כששני המתמודדים היו פאסיביים למדי, ופריי היה הראשון להיענש.

מדליית כסף הוענקה הערב (מוצש) לג'ודוקא פיטר פלצ'יק בגרנד סלאם תא. הג'ודוקא הישראלי פיטר פלצ'יק זכה במדליית זהב בתחרות הגראנד פרי בטביליסי במשקל עד 100 קג. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. אני כועס על עצמי ולא מאשים אף אחד, אמר פלצ'יק בדמעות מיד אחרי ההפסד. פיטר פלצ'יק עלה לחצי הגמר, אבל נשאר ללא מדליה.

פיטר פלצ יק ×
פיטר פלצ יק ×"ר×'שתי כמו איירון מן ס×'ור לי ת פינ×" ×"ארץ from img.haarets.co.il
פיטר פלצ'יק מעצמה ג'ודוקאן פתח תקווה זכתה במדליית זהב בגרנד סלאם באבו דאבי. אורי ששון יתמודד בקטגוריית משקל של מעל 100 קג וינסה. זוהי הדחה מאכזבת עבור פלצ'יק, שמדורג שביעי בעולם והיה צפוי להגיע רחוק באליפות העולם. אני יודע כמה מסוכן אני יכול להיות ולא הייתי מספיק יוזם. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. הג׳ודוקא הישראלי, שהרשים בשלבים המוקדמים והגיע לקרב על הארד לאחר שהפסיד בחצי הגמר, פתח טוב מאוד את הקרב מול יריבו הרוסי נילאז בילאלוב, ואחרי קצת יותר מחצי דקה זרק אותו במהלך שקיבל ווזארי. הקרב נפתח באופן צמוד, כששני המתמודדים היו פאסיביים למדי, ופריי היה הראשון להיענש. פלצ'יק זכה בזהב תוך כדי שהוא מנצח ארבעה קרבות באיפון.

במרץ הוא השתתף בגרנד סלאם באקו והגיע למקום החמישי 4.

מדליית כסף הוענקה הערב (מוצש) לג'ודוקא פיטר פלצ'יק בגרנד סלאם תא. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. בסיבוב השלישי נגרר הישראלי לניקוד זהב על ידי ג'וליאנו לופורקיו והכריע עם ווזארי לאחר שספג שני עונשים שכמעט וגרמו להדחתו המאכזבת. מחר האליפות תינעל עם שני ישראלים נוספים: ניצח בגמר בזכות ניקוד זהב(צילום: Welcome to the official facebook page of peter paltchik. חודש לאחר הזכייה המרגשת באבו דאבי ויומיים לאחר מדליית הכסף של ברוך שמאילוב ביום שישי, הישראלי רשם הישג נוסף לקראת השגת הקריטריון לטוקיו 2020 כשהטיל באיפון את סביריד הבלארוסי. הג'ודוקא הישראלי פיטר פלצ'יק זכה במדליית זהב בתחרות הגראנד פרי בטביליסי במשקל עד 100 קג. פיטר פלצ'יק זכה הערב (מוצש) במדליית כסף בגרנד סלאם תא לאחר שהפסיד בגמר עד 100 קד למיכאל קורל ההולנדי. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. הישראלי, אלוף אירופה, ניצח בחצי הגמר את אוניס סנבלידזה הגיאורגי והעפיל לגמר שייערך הערב. פלצ'יק, מנגד, הסתבך וספג עונשים. פלצ׳יק עשה את זה בסטייל:

אורי ששון יתמודד בקטגוריית משקל של מעל 100 קג וינסה. אלוף אירופה התחיל את התחרות היישר בסיבוב השני, שם גבר על יריב מאוסטריה. איך הייתה האווירה, אתם היחידים שהתנהלתם ככה בזמן הקורונה? חיוך של ילד מנצח הכל. פלצ'יק, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 קג, פתח את התחרות עם ניצחון באיפון על הרוסי קיריל דניסוב, סגן אלוף.

חתונ×
חתונ×" ממ×'ט ראשון ×"ניס ו×"×"ר ×'×"א×'ל טייל עם ×"×'ר וניר Tmi from images.maariv.co.il
הג׳ודוקא הישראלי, שהרשים בשלבים המוקדמים והגיע לקרב על הארד לאחר שהפסיד בחצי הגמר, פתח טוב מאוד את הקרב מול יריבו הרוסי נילאז בילאלוב, ואחרי קצת יותר מחצי דקה זרק אותו במהלך שקיבל ווזארי. קרב הגמר נפתח באופן מהוסס מצד. בסיבוב השלישי נגרר הישראלי לניקוד זהב על ידי ג'וליאנו לופורקיו והכריע עם ווזארי לאחר שספג שני עונשים שכמעט וגרמו להדחתו המאכזבת. אלוף אירופה התחיל את התחרות היישר בסיבוב השני, שם גבר על יריב מאוסטריה. בעקבות דירוגו הגבוה, פלצ'יק החל את התחרות בסיבוב השני, שם פגש את גריגורי מינאסקין האסטוני. פיטר פלצ'יק | דני מרון. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי עשה זאת. בפברואר 2017, זכה פלצ'יק במדליית ארד בתחרות מסבב גביע אירופה שנערכה ב רומא 3.

מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו 2016, אורי ששון (מעל 100 קג) הודח במפתיע כבר בקרב הראשון שלו, אחרי שהפסיד בווזארי לאלישר יוסופוב הקזחי.

פלצ'יק כמעט חזר לעניינים עם ווזארי משלו, אבל השופט פסל את הניקוד והתוצאה נשארה זהה עד הסיום. בפברואר 2017, זכה פלצ'יק במדליית ארד בתחרות מסבב גביע אירופה שנערכה ב רומא 3. הג׳ודוקא הישראלי, שהרשים בשלבים המוקדמים והגיע לקרב על הארד לאחר שהפסיד בחצי הגמר, פתח טוב מאוד את הקרב מול יריבו הרוסי נילאז בילאלוב, ואחרי קצת יותר מחצי דקה זרק אותו במהלך שקיבל ווזארי. אני כועס על עצמי ולא מאשים אף אחד, אמר פלצ'יק בדמעות מיד אחרי ההפסד. פלצ'יק, המתחרה בקטגוריית משקל עד 100 קג, פתח את התחרות עם ניצחון באיפון על הרוסי קיריל דניסוב, סגן אלוף. פיטר פלצ׳יק זכה במדליית ארד בתחרות גראנד פרי זאגרב במשקל עד 100 קג. זוהי הדחה מאכזבת עבור פלצ'יק, שמדורג שביעי בעולם והיה צפוי להגיע רחוק באליפות העולם. חיוך של ילד מנצח הכל. פלצ׳יק עשה את זה בסטייל: דף הבית / ספורט / זאגרב: ברבע הגמר הצליח לכפות פלצ'יק שלושה עונשים על יריבו קזבק זנקישייב הרוסי, ובחצי הגמר שוב התמודד. גאורגיה, גרמניה, הולנד, קנדה, והונגריה. מחר יינעלו המשחקים עם המשקל הגבוה ביותר, 100 קג ומעלה, שם אורי ששון ינסה להציל את כבוד המשלחת הישראלית שעדיין לא הצליחה להגיע לפודיום באליפות העולם השנה.

מדליסט הארד מאולימפיאדת ריו 2016, אורי ששון (מעל 100 קג) הודח במפתיע כבר בקרב הראשון שלו, אחרי שהפסיד בווזארי לאלישר יוסופוב הקזחי פיטר פלצ'יק. פיטר פלצ'יק מעצמה ג'ודוקאן פתח תקווה זכתה במדליית זהב בגרנד סלאם באבו דאבי.
Share This :